RSS Feed

Obeleživači za knjige

Kratak predah od učenja mi je omogućio da pročitam neke knjige koje sam odavno htela, ali nisam imala vremena. Tako sam uvidela da nemam niti jedan dobar obeleživač stranica (bookmark). Odlučila sam da pogledam šta ljudi u svetu rade i kako uz pomoć sredstava koje već imaju u kući prave obeleživače.

Prva dva primera su origami tehnika, verujte mi laka je i prosta, a ove obeleživače možete koristiti kad imate puno strana koje želite da obeležite. Najbolje je da koristite novine i to „masni papir“  i tako ćete čuvati prirodu tzv. reuse. Pošto sam početnik ne zamerite na nesavršenosti🙂.

https://www.youtube.com/watch?v=IqlBicMAOEc&list=PL0CC6B72F2A0A1FCC&index=1&feature=plpp_video

i dobijate ovo🙂

Image

https://www.youtube.com/watch?v=gml2j4bvT88&feature=bf_next&list=PL0CC6B72F2A0A1FCC

i dobijate ovo🙂

Image

 

https://www.youtube.com/watch?v=EOwN6JC2NrU&feature=plcp&list=PL0CC6B72F2A0A1FCC

i voila

Srećna porodica obeleživača🙂

Image

 

 

Nije reklama za „Lovac na zmajeve“, ali toplo preporučujem knjigu svima koji je nisu pročitali da to uskoro učine.

A za drugu vrstu obeleživača su vam potrebne spajalice i satenske trake (uže). Meni je ostala malo šira traka od koje sam pravila pertle za StartAS-ice. Taj obeleživač izgleda ovako :

Image

I znam da nije tema, ali pošto sam ih spomenula moram i da pokažem:

Image

8 responses »

  1. Одличне су ти идеје🙂

    Одговор
  2. Једва чекам🙂🙂🙂

    Одговор
  3. Tek sada sam vidio „Startas“😀 Sjajno!!!
    A ideje za lizeze, tj. obilježivače su odlične!

    Одговор

Оставите одговор

MASTER U BEČU

,,Ko ne zna cilj, neće pronaći ni put.''

AyDi'nin şeker Ojeleri

AyDi's sweet Nails

Sceko

WordPress korak po korak

Sonja

~ nail polishes ~

hemija online

zanimljiva hemija

Hemičarenje

Ko kaže da je hemija dosadna?

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

Aktivizam

konkretnom akcijom do konkretne promene

sredinom

A topnotch WordPress.com site

TAMARA PAP

IN MEMORIAM

Saša Mihajlović, dipl.ing.mas.-M.Sc.M.E.

Poslovno savetovanje - Business Consulting

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

agroekonomija

Just another WordPress.com site

Nedodjija

blog o alternativama...

Mawajowe

Everyday happening...

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

