RSS Feed

Komšije histerišu

Učim ja tako Njutnovske fluide i u jednom trenutku čujem prasak, međutim nisam obraćala pažnju jer sam pomislila da je nekome pala staklena flaša. Posle 10 minuta me zove sestra i pita me da li sam čula šta se desilo. Prvih 30 sekundi mi ništa nije bilo jasno o čemu priča da bih posle počela da kapiram. Kaže mi da je neko je gurnuo kontejner u našu ulicu. Ja izlazim na ulicu i imam šta da vidim…

Vidim drugu sestru na ulici i pitam je šta se dešava. Dok nas dve pričamo njen deka čisti sve što je izletelo iz kontejnera, verujte mi bilo je SVEGA I SVAČEGA. Kaže mi da ništa nije videla. Da bih vas uputila u priču mesto gde se nalaze ti kontejneri je udaljeno oko 100 metara od naše ulice i ni po jednom zakonu fizike kontejner nije mogao sam da „došeta“ do naše ulice, tako da sumnjamo da ga je neko namerno izgurao. Razmišljam koga da zovem sem JKP „Gradska čistoća“ i govore mi ljudi na twitter-u da zovem i Komunalnu policiju. Zovem ja Gradsku čistoću 15 minuta mi se javlja samo automat, a već uveliko počinje da se oseća neprijatan miris sadržaja u kontejneru. Posle 15 minuta uzaludno potrošenih okrećem Komunalnu policiju i napokon je dobijem.

                   

Operater: Dobar dan Komunalna policija.

Ja: Ja bih da prijavim kontejner koji je neko bacio niz našu ulicu (ulica, broj, opština).

Operater: Kako je bacio?

Ja: Pa lepo pustio ga i on se prevrnuo.

Operater: A ko?

Ja: Pa dok sam izašla nisam mogla da vidim ko je.

Operater: Zovite sutra ujtru Gradsku čistoću oni su za to nadležni.

Ja: Pa kako sutra ujtru?

Operater: Pa oni sad ne rade. Ja ću pokušati da ih pozovem. Prijatno!

Ja: (još uvek zatečena) Prijatno.

Vidim da neće biti nikakve vajde, pa nalazim na internetu broj telefona Gradske čistoće na lokalu.

Šef smene: Dobar dan.

Ja: Dobar dan. Jel to Gradska čistoća?

Šef smene: Da .

Ja: Ja bih da prijavim kontejner koji je neko bacio niz našu ulicu (ulica, broj, opština).

Šef smene: (vidi se prijatan čovek) Pa šta da vam kažem isterajte ga sami ili idite sutra pre podne da pozovete našeg radnika da vam pomogne da isterate kontejner.

Ja: To je kasno, već počinje da se oseća neprijatan miris i ne možemo da ga isteramo sami, pritom je to vaše vlasništvo.

Šef smene: Paaaa, ne znam šta da vam kažem mi ne možemo sve da stignemo, znate li kolika je opština.

Ja: Šta mi sad da radimo?

Šef smene: Gospođo vidim da ste jako prijatni mi ćemo pokušati da dođemo. Doviđenja i prijatno.

Ja: Prijatno.

Kad komunalne službe čiji je ovo posao ne reaguju tad na snagu stupa građanski aktivizam čišćenja ulice i aktiviranje celog komšiluka da pomogne da isteramo kontejner na vrh ulice. Ali ne bi se mi zvali Srbi za džabe. Pošto su četiri muškaraca jedva uspela da izguraju kontejner na vrh ulice (jako je teško manipulisati njime, pošto su točkovi već zarđali) pa dok ne dođe Gradska čistoća sutra ujtru privremeno ga stavili na trotoar (jer nije moguće nositi ga još 80 metara). Komšije čiji to nije problem i koje su se bukvalno pre toga smejale „našem problemu“ su počele da nas napadaju jer je to sad i „njihov problem“ iako sam im objasnila da sam prijavila nadležnim službama i da će ga oni skloniti sutra ujtru. Pri tom se niko od njih nije ponudio da nam pomogne da zajedničkim snagama odnesemo kontejner na mesto gde bi trebao da stoji iako je to „njihov problem“ isto koliko i „naš problem“.

        

Da ne dužim priču postavljam par pitanja svima.

Koji su to „naši problemi“?

Koji su to „njihovi problemi“?

Ko to gura kontejnere?

Čiji su to kontejneri?

Koja je njena dužnost i zašto plaćamo Komunalnu policiju?

Kakav je naš komšiluk i zašto se tako ponaša?

2 responses »

  1. Moram da dodam da je Gradska čistoća došla posle sat vremena (što je super, pošto su im ograničeni kapaciteti) i vratila kontejner na svoje mesto.
    A Komunalna policija nije mrdnula prstom tako da i dalje ostaje pitanje: Koja je njena dužnost i zašto plaćamo Komunalnu policiju?

    Одговор
  2. Dobra pitanja:

    „Koji su to “naši problemi”?

    Koji su to “njihovi problemi”?“

    Dobar tekst, poučna situacija – super što ste se organizovali, makar samo vas nekoliko…

    A Ka-Pe🙂 je možda teorijski dobra ideja, ali ko je iza njih i zašto ih sprema? Nadam se da neće postati skroz negativci…

    Одговор

Оставите одговор

MASTER U BEČU

,,Ko ne zna cilj, neće pronaći ni put.''

AyDi'nin şeker Ojeleri

AyDi's sweet Nails

Sceko

WordPress korak po korak

Sonja

~ nail polishes ~

hemija online

zanimljiva hemija

Hemičarenje

Ko kaže da je hemija dosadna?

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

Aktivizam

konkretnom akcijom do konkretne promene

sredinom

A topnotch WordPress.com site

TAMARA PAP

IN MEMORIAM

Saša Mihajlović, dipl.ing.mas.-M.Sc.M.E.

Poslovno savetovanje - Business Consulting

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

agroekonomija

Just another WordPress.com site

Nedodjija

blog o alternativama...

Mawajowe

Everyday happening...

S. Verbić: jedan lični bRlog

pošto me niko ne sluša, ja ponekad pišem...

